czwartek, 28 marca 2013


Kiedy Ci powiedzieć mam
Że to co było jest nieważne ?
Kiedy Ci powiedzieć mam
Od nowa tworzę swój świat ?

Daj mi wreszcie spokojnie żyć
Nie chcę dłużej tutaj gnić
W pułapce myśli zamknięta wciąż
Wiersz biały komponuję
Na białej kartce narysuję
Białą kredką białe myśli
To co było Ci się przyśni.

Kiedy Ci powiedzieć mam
Że to co mówisz jest nieważne ?
Kiedy Ci powiedzieć mam
Za nic już twe słowa nam

Daj mi wreszcie zacząć żyć
Nie chcę dłużej tutaj gnić
W pułapce myśli zamknięta wciąż
Czarny wiersz dziś skomponuję
Czarną kartką go uraczę
Czarną kredką, czarne myśli
To co dzisiaj Ci się przyśni.

Teraz widzę, mimo Cienia
Teraz widzę, mimo Mgły
Teraz widzę, byłam ślepa
Błądząc w nocy skomponuję
Szary wiersz na kartce szarej
Szarą kredką szare myśli
To co będzie Ci się przyśni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz